Nu eşti învins decât dacă refuzi lupta. – Mircea Eliade

joi, 26 noiembrie 2009

Bute: „Nu vă faceţi griji! Voi câştiga!“


Campionul mondial la versiunea IBF, categoria supermijlocie, românul Lucian Bute, a declarat cu trei zile înainte de a-şi pune centura pe masă în lupta cu mexicanul Librado Andrade, că este pregătit din toate punctele de vedere pentru această întâlnire.

„Sunt într-o formă psihică extraordinară, am un plan înainte de acest meci şi vreau ca acum să reglez situaţia cu Andrade, să lămurim lucrurile. În primul meci am câştigat 10 reprize din 12, acum vreau să mă impun în toate. Nu ştiu ce planuri are el, dar pot să vă asigur că Andrade nu va câştiga, poate doar mă va obosi un pic. Dacă va decide să mă atace încă de la începutul meciului, va avea impresia că se bate cu o fantomă şi va lovi mai mult aerul", a spus Bute la conferinţa de presă.



Acesta este al doilea meci dintre cei doi pugilişti, după cel din octombrie 2008, când Bute l-a învins pe mexican. Partida de atunci a fost una controversată deoarece românul a fost trimis la podea în ultimele secunde ale întâlnirii, dar a reuşit să se ridice. Mai multe voci din lumea boxului au declarat atunci că românul trebuia să piardă.

„Îmi amintesc de acele clipe agonizante, dar în acelaşi timp ştiu că eu am fost vinovat pentru ce s-a întâmplat, deoarace am făcut o greşeală tactică. Ei bine, mi-am învăţat lecţia. Nu vă faceţi griji. Voi câştiga!", a mai spus pugilistul nostru.

Meciul va avea loc duminică în Quebec, într-o sală cu peste 15.000 de locuri şi va fi transmis în România de TVR 1, începând cu ora 6.00. sursa: adevarul.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm ca înainte de a vă expedia mesajul să vă alegeți un nume pentru a nu crea confuzii în dezbateri. Mulțumim pentru înțelegere.
Dacă nu aveți de spus nimic constructiv, nu scrieți. Nu vor fi publicate comentarii lipsite de sens sau în care sunt atacate organizații naționaliste și membri ai acestora.
„Fiecare va trebui să știe că pentru atitudinea sa va răspunde. Nu poate trăi pe lume o nație dispusă la toate părerile, la toate atitudinile...”