Nu eşti învins decât dacă refuzi lupta. – Mircea Eliade

luni, 9 noiembrie 2009

Calcule politicianiste: Ioan Ghişe (PNL): Nu vreau anticipate, am credit de plătit la bancă (video)

Senatorul liberal de Braşov spune că nu este de acord cu dizolvarea Parlamentului pentru că nu vrea să-şi piardă locul de muncă, pentru a cărui câştigare a investit circa 30.000 de euro.



"Atunci când ţi-ai făcut o proiecţie pe patru ani, normal că eşti îngrijorat când după şase luni sau un an se schimbă datele problemei. Am făcut un credit de câteva zeci de mii de euro ca să am bani de campanie electorală. Nu-mi convine ca acum să întrerup după un an", a declarat senatorul liberal Ioan Ghişe, la REALITATEA TV.

Creditul pentru campanie nu figurează în declaraţia de avere, ci doar unul imobiliar. Ghişe are însă o explicaţie. "Eu am luat un credit în 2001 cu garanţie imobiliară în valoare de 20.000 de euro, pe care l-am refinanţat anul trecut la 50.000 de euro când l-am mutat de la BCR la ING pe 12 ani. Numai distribuţia unor pliante m-a costat anul trecut 400 de milioane de lei vechi. Eu mi-am făcut o socoteală cu prefigurarea veniturilor pe următorii 12 ani, nu sunt de acord să facem alegeri după doar un an ca să-şi facă damblaua Băsescu. Eu am 49 de milioane de lei vechi indemnizaţia de deputat, la care se adaugă banii de benzină şi furniturile de birou, însumat cam 60-65 de milioane. Eu mi-am câştgat mandatul de pe poziţia a treia. Nu-mi convine să-mi joc soarta la bambilici. Cine votează să-şi piardă locul de muncă?", a declarat Ghişe pentru REALITATEA.NET.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm ca înainte de a vă expedia mesajul să vă alegeți un nume pentru a nu crea confuzii în dezbateri. Mulțumim pentru înțelegere.
Dacă nu aveți de spus nimic constructiv, nu scrieți. Nu vor fi publicate comentarii lipsite de sens sau în care sunt atacate organizații naționaliste și membri ai acestora.
„Fiecare va trebui să știe că pentru atitudinea sa va răspunde. Nu poate trăi pe lume o nație dispusă la toate părerile, la toate atitudinile...”