Nu eşti învins decât dacă refuzi lupta. – Mircea Eliade

luni, 31 ianuarie 2011

Sergiu Nicolaescu: ”Sobi Cseh e un turnator tâmpit și idiot!”

Cascadorul Sobi Cseh, cunoscut drept ”Buză de Iepure” grație rolurilor jucate în compania ”Mărgelatului” Florin Piersic, este ”un turnător tâmpit și idiot”, susține cunoscutul regizor și actor Sergiu Nicolaescu, în exclusivitate pentru Inpolitics, maestrul explicând că nu poate ierta niciodată un turnător care s-a oferit să se ducă de unul singur la Securitate pentru a ”face ordine în cinematografia română”.

”Ce ordine faci tu, măi idiotule?”
“Când s-a vorbit prima oară despre colaborarea lui Sobi Cseh cu Securitatea, eu am crezut că este politicos să îi iau apărarea. Turnători erau mulți atunci, așa erau din păcate vremurile. Acum însă, am văzut declarația lui în care susține că nu Securitatea a venit la el, ci el s-a dus la Securitate ca să facă el curățenie în cinematografia română. Sobi Cseh este un tâmpit! Este clar pentru mine, băiatul ăsta este un mare tâmpit! Păi ce ordine faci tu, mă idiotule, în cinematografie? Ordinea Securității? Ordinea ta din cap? Păi, și aia este proastă. Sincer vă spun, eu l-am mirosit de la început pe Sobi Cseh.

”Turnătorul Sobi Cseh nu a fost cinstit niciodată”
Era bun cascador, dar, eu nu i-am dat niciodată conducerea vreunei echipe de cascadori sau vreun rol. L-am mirosit că este genul de om în care nimeni nu trebuie să aibă încredere. Ce vroia el? Un oarecare cascador să facă, cică, ordine în cinematografie? Băiatul ăsta nu a fost cinstit niciodată. Să ajungi la prostia să spui că tu ai avut dreptate să te duci la Securitate și să torni este o culme a culmilor.

”Sobi Cseh figurează în dosarul meu de la Securitate”
Mi-am văzut și eu dosarul de la Securitate. Era și Sobi Cseh acolo. De data asta va spun sincer: nu-l mai iert! Pe turnatorii de rând îi iert. Ăștia sunt destul de mulți pentru că, din păcate, așa erau vremurile atunci. Nu pot ierta însă niciodata pe un om care, în loc să fie spășit, spune că avea dreptate să se ducă la Securitate și să toarne”, ne-a explicat maestrul Sergiu Nicolaescu care a menționat că nu vrea să intre, încă, în detalii și să explice în ce sens apare cascadorul în propriu său dosar de la Securitate. (Răzvan Gheorghe)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm ca înainte de a vă expedia mesajul să vă alegeți un nume pentru a nu crea confuzii în dezbateri. Mulțumim pentru înțelegere.
Dacă nu aveți de spus nimic constructiv, nu scrieți. Nu vor fi publicate comentarii lipsite de sens sau în care sunt atacate organizații naționaliste și membri ai acestora.
„Fiecare va trebui să știe că pentru atitudinea sa va răspunde. Nu poate trăi pe lume o nație dispusă la toate părerile, la toate atitudinile...”