Nu eşti învins decât dacă refuzi lupta. – Mircea Eliade

luni, 7 februarie 2011

Disperarea îl împinge pe interlopul ţigan Ionelaş Cârpaci să facă declaraţii hazlii în procesul mafiei imobiliare: „Notarul nu a păţit nimic, eu sunt arestat. E ură de rasă”

Un nou termen în procesul mafiei imobiliare. Spectacolul abia începe
Astăzi a fost un nou termen în dosarul mafiei imobiliare. Baştanul Ionelaş Cârpaci a venit în faţa judecătorului „blindat” de documente cu care a încercat să îl convingă pe judecător să îl elibereze din arest. În timpul discursului ţinut în instanţă, Ionelaş a făcut şi câteva declaraţii incendiare.

Avoacaţii părţilor implicate în dosar au depus în instanţă o serie de cereri în urma cărora procesul a fost amânat pentru data de şapte martie. După aceste momente s-a discutat despre menţinerea sau eliberarea din arest a lui Francisc Kelemen, Ionelaş Cârpaci şi Barabas Pal.
Apărătorii celor trei au încercat să obţină eliberarea inculpaţilor, motivând că procesul o să se întindă pe mulţi ani, iar pericolul social nu mai există. Când a avut cuvântul, procurorul de caz, Angelina Tufariu, a susţinut în continuare eliberarea lui Kelemen, pe motiv că a fost sincer şi a avut o atitudine corectă, dar a cerut menţinerea în arest a lui Ionelaş şi Barabas Pal.

Dezvăluirile lui Ionelaş

Când a avut cuvântul, Ionelaş Cârpaci a atacat-o direct pe Angelina Tufariu, spunând că este ţinut în arest pe nedrept. „Domnule preşedinte, eu mă bucur că sunteţi în cauză pentru că sunteţi tânăr. Eu nu am atâta şcoală să vorbesc frumos ca avocaţii, dar vă spun logic”, şi-a început baştanul discursul. Acesta a spus că tot ce se întâmplă este „ură de rasă” şi este ţinut în arest pentru că e ţigan. „Dacă notarii nu-mi făceau actele nu se întâmpla nimic. Eu am ajuns în puşcărie, eu sunt liber. Notarul Safta Criste, care a făcut actele a scăpat cu o amendă de 1.000 de lei şi eu sunt arestat. Sunt puşi împotriva mea, ori că sunt ţigan, ori că nu ştiu”, a mai spus Ionelaş.

Relaţia cu Italrom

Baştanul a vorbit şi despre relaţia cu Sorin Neagoe şi cu Italrom. Baştanul a spus că a luat pe teren 35.000 de euro, restul până la 250.000, fiind un împrumut pe care Ionelaş i l-ar fi dat lui Neagoe şi un avans pentru reparaţii la casă. „La pagina 24 din rechizitoriu, doamna procuror spune că Italrom a depus o cerere de concesiune a terenului la primărie. Atunci cum nu ştia că este al primăriei?”, a spus „semianalfabetul” Ionelaş, căutând printre documentele cu care a venit în instanţă. Judecătorul a rămas decidă dacă îi va elibera pe cei trei din arest sau îi va menţine după gratii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm ca înainte de a vă expedia mesajul să vă alegeți un nume pentru a nu crea confuzii în dezbateri. Mulțumim pentru înțelegere.
Dacă nu aveți de spus nimic constructiv, nu scrieți. Nu vor fi publicate comentarii lipsite de sens sau în care sunt atacate organizații naționaliste și membri ai acestora.
„Fiecare va trebui să știe că pentru atitudinea sa va răspunde. Nu poate trăi pe lume o nație dispusă la toate părerile, la toate atitudinile...”