Nu eşti învins decât dacă refuzi lupta. – Mircea Eliade

vineri, 4 decembrie 2009

Victimele terorii imobiliare ţigăneşti

Bătrânii proprietari de case sunt înşelaţi de baştani cu sute de mii de euro. Baştanii Seifert au tăiat apa, curentul şi gazul unui timişorean căruia i-au dat o ţeapă de 700.000 de euro, iar un alt bătrân a fost înşelat cu 70.000 de euro.

Aurel Ghilea (stânga) şi Dumitru Herman (dreapta) au fost înşelaţi de familia Seifert


Mafia imobiliară ţigănească terorizează de doi ani familia Herman, după o tranzacţie imobiliară de 1,3 milioane de euro. „Familia Seifert ne-a dat prima tranşă de 600.000 de euro pentru casă. Ceilalţi 700.000 de euro urma să fie achitaţi în Germania. Am semnat contractul, însă nu am primit restul de bani”, spune Dumitru Herman, de 61 de ani, proprietarul înşelat.

I-au lăsat în întuneric şi în frig


Baştanii s-au intabulat rapid la Cartea Funciară ca fiind noii proprietari ai clădirii, însă familia Herman şi procurorii, care au cerut arestarea ţiganilor, au blocat vânzarea imobilului. Familia Herman este terorizată de ţiganii care le-au asigurat condiţii de ev mediu. „S-au dus cu CF-ul scos imediat după tranzacţie şi au spus funcţionarilor că sunt noii proprietari şi că vor să întrerupă utilităţile. Ne-au tăiat apa, gazul şi curentul”, spune Dumitru Herman. „Nu mai sunt om de când am fost înşelaţi. Sper să îmi recuperez banii”, a mai spus Dumitru Herman.

Aurel Ghilea, de 66 de ani, a luat o ţeapă de 77.000 de euro de la familia Seifert. Bătrânul avea o locuinţă pe strada Stuparilor din Timişoara. Familia Seifert, care avea un palat lângă casa lui, l-a terorizat ani în şir. „Mi-au spart magazinul de patru ori. Au intrat să îmi contruiască în curte. Mi-au spus că la masa lor vin demnitarii, prefectul, poliţia, justiţia”, a spus bătrânul. Până la urmă a căzut la pace cu ţiganii, să vândă casa cu 110.000 de euro. „Mi-au dat o pungă cu 33.000 de euro, în faţa notarului. Mi-au dat ţeapă cu 77.000 de euro. Până am semnat eu actul, ei erau deja în jeep şi nu mi-au dat restul de bani”, a mai spus bătrânul.


Baştanii au fugit în Germania


Lucia Seifert şi Petru Jurj, ţiganii care terorizează familia Herman, au fost reclamaţi de mai mulţi timişoreni, care îi acuză de înşelăciuni de sute de mii de euro. Romii au primit săptămâna trecută mandate de arestare pe numele lor de la Curtea de Apel Timişoara.
Ei au reuşit însă să fugă în Germania, înainte ca judecătorii să dea verdictul, iar poliţiştii i-au căutat în zadar prin palatele ţigăneşti. „Clienţii mei au plecat în Germania ca să îşi pregătească apărarea”, a spus Adrian Gârbovean, avocatul ţiganilor fugari.

S-au dus cu CF-ul scos imediat după tranzacţie şi ne-au tăiat apa, gazul şi curentul
Dumitru Herman, victima ţiganilor

700.000 de euro este prejudiciul pe care l-au provocat ţiganii familiei Herman în urma unei tranzacţii imobiliare de 1,3 milioane de euro sursa: adevarul.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm ca înainte de a vă expedia mesajul să vă alegeți un nume pentru a nu crea confuzii în dezbateri. Mulțumim pentru înțelegere.
Dacă nu aveți de spus nimic constructiv, nu scrieți. Nu vor fi publicate comentarii lipsite de sens sau în care sunt atacate organizații naționaliste și membri ai acestora.
„Fiecare va trebui să știe că pentru atitudinea sa va răspunde. Nu poate trăi pe lume o nație dispusă la toate părerile, la toate atitudinile...”