O minoră a fost victima unei campanii de promovare pentru Dr. Pepper.
Compania Coca Cola a fost nevoită să întrerupă o campanie de publicitate după ce părinţii unor copii au acuzat compania că a folosit referinţe pornografice dure pentru a atrage copii pe Facebook .
O reclamă pe Facebook pentru Dr. Pepper, parte a grupului Coca Cola, a făcut o trimitere către un film pornografic cunoscut pe pagina unei fete minore. Ca parte a promoţiei, utilizatorii permiteau aplicaţiei Coca Cola să pună statusuri pe propriile lor pagini, acolo ajungând, însă, mesaje dure.
Potrivit telegraph.co.uk, peste 160.000 de oameni au luat parte la promoţia care s-a întors împotriva companiei când pe pagina unei fete de 14 ani a apărut mesajul că aceasta tocmai s-a uitat la un film pornografic care este celebru pentru practicile pe care le promovează. Statusul numeşte filmul cu exactitate, iar mama fetei a descoperit că aceasta chiar l-a căutat ulterior pe internet să-l revadă.
Coca Cola şi-a cerut scuze şi a declarat că investighează procedurile de promovare. Directorii executivi au spus că au aprobat campania fără să îşi dea seama de problemele pe care le putea provoca. realitatea.net
Nu eşti învins decât dacă refuzi lupta. – Mircea Eliade
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu
Vă rugăm ca înainte de a vă expedia mesajul să vă alegeți un nume pentru a nu crea confuzii în dezbateri. Mulțumim pentru înțelegere.
Dacă nu aveți de spus nimic constructiv, nu scrieți. Nu vor fi publicate comentarii lipsite de sens sau în care sunt atacate organizații naționaliste și membri ai acestora.
„Fiecare va trebui să știe că pentru atitudinea sa va răspunde. Nu poate trăi pe lume o nație dispusă la toate părerile, la toate atitudinile...”