Nu eşti învins decât dacă refuzi lupta. – Mircea Eliade

miercuri, 16 februarie 2011

Revoltător: Avocată bătută de un clan de ţigani, invitată să reconstituie bătaia cu ţiganii

Procurorii care anchetează cazul doamnei avocat Carmen Obîrşanu, bătută cu sălbăticie de un clan de ţigani din mafia imobiliară, doresc reconstituirea bătăii. O membră a clanului afirmă, cu un tupeu greu de atins, că, victima, doamna Obîrşanu, plină de sânge a fost cea care a ieşit învingătoare din conflictul cu cârdul de infractori...
Un clip dedicat tembelismului unor procurori incompetenţi şi/sau corupţi:
Desigur, vor lipsi regretele agresorilor.... (comentariu Lupta NS)

Carmen Obîrşanu, o avocată care a fost bătută în centrul Timişoarei de un clan de ţigani, este chemată acum de procurori să facă reconstituirea bătăii.


Agresiunea a avut loc în septembrie 2009, pe bulevardul Mihai Viteazu din Timişoara, avocatul fiind bătut pe stradă după ce şi-a vizitat clientul, care se judeca cu vecinii săi de etnie ţigăneascăă. După un an şi jumătate, anchetarea bătăii nu a ajuns la niciun rezultat. Procurorii i-au chemat pe ţigani şi pe avocată, ca să explice fiecare cum a avut loc bătaia şi să pună în scenă reconstituirea, ca experiment judiciar. „Este o bătaie de joc că de atâta timp ancheta bate pasul pe loc. Ţiganii nu au fost deranjaţi, iar acum suntem chemaţi la reconstituire. Vor să mă mai bată ca să vadă şi procurorii cum lovesc ţiganii. Trebuia ca acest dosar să fie rezolvat de multă vreme", a spus avocatul Carmen Obîrşanu.

Ţiganii spun că ei nu au lovit-o pe avocată şi că nu au ce să reconstituie. „Eu nu am bătut pe nimeni. N-am ce să mă reconstitui. Ea m-a lovit şi acum minte că am bătut-o eu", a spus Ileana Cârpaci, acuzată că a bătut-o pe avocata Carmen Obîrşanu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm ca înainte de a vă expedia mesajul să vă alegeți un nume pentru a nu crea confuzii în dezbateri. Mulțumim pentru înțelegere.
Dacă nu aveți de spus nimic constructiv, nu scrieți. Nu vor fi publicate comentarii lipsite de sens sau în care sunt atacate organizații naționaliste și membri ai acestora.
„Fiecare va trebui să știe că pentru atitudinea sa va răspunde. Nu poate trăi pe lume o nație dispusă la toate părerile, la toate atitudinile...”