Nu eşti învins decât dacă refuzi lupta. – Mircea Eliade

vineri, 4 februarie 2011

Shangri-la.Crucea de sub antarctica, de Julio Murillo, Editura Nemira


Mă voi feri să vă vorbesc în cimilituri. Am descoperit accidental un secret teribil. Astfel mi-am semnat sentinţa de condamnare la moarte, dar am reuşit să o evit acum şase ani. De atunci nu fac decât să fug, să mă ascund şi să încerc să înţeleg taina. În două rânduri am îndrăznit să aduc la cunoştinţa unor persoane care mi se păreau de încredere câteva frânturi din acest secret. Şi am plătit scump…
Preţul pe care ţi-l cer, cititorule, dacă accepţi să-mi cunoşti povestea, se numeşte încredere. Trebuie să fiu sigur că vei merge până la capăt, că te vei aventura cu mine. Apoi va trebui ca tu să decizi dacă existenţa mea va fie dezvăluită celorlalţi cititori sau, dimpotrivă, să fie trecută sub tăcere pentru totdeauna.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm ca înainte de a vă expedia mesajul să vă alegeți un nume pentru a nu crea confuzii în dezbateri. Mulțumim pentru înțelegere.
Dacă nu aveți de spus nimic constructiv, nu scrieți. Nu vor fi publicate comentarii lipsite de sens sau în care sunt atacate organizații naționaliste și membri ai acestora.
„Fiecare va trebui să știe că pentru atitudinea sa va răspunde. Nu poate trăi pe lume o nație dispusă la toate părerile, la toate atitudinile...”