Nu eşti învins decât dacă refuzi lupta. – Mircea Eliade

duminică, 18 ianuarie 2009

Un crestin refuza sa conduca autobuzele ateiste


Britanicul Ron Heather (foto) a refuzat sa mai conduca autobuzul dupa ce a citit bannerul de sase metri pe care era afisat sloganul ateist: "Probabil Dumnezeu nu exista", spunand ca mesajul intra in conflict cu propriile convingeri.

Conducerea First Bus din Southampton, Marea Britanie, i-a acceptat barbatului de 62 de ani cererea, punandu-i acestuia la dispozitie autobuze "fara mesaj". Vehiculul in cauza este unul dintre cele 800 participante la campania controversata, prima de acest gen, derulata de Asociatia Umanitara Britanica. Sloganul afisat spune: "Probabil nu exista Dumnezeu. Asa ca nu iti mai fa griji si bucura-te de viata." Campania a fost sprijinita de profesorul ateu Richard Dawkins, care pretinde ca Dumnezeu e la fel de real precum Zana Maseluta. "M-am ingrozit la vederea mesajului. Inteleg ca reclama nu incalca nicio lege, iar campania se va termina la sfarsitul lui februarie. Daca ar dura mai mult, as lua in considerare si optiunea de a renunta la slujba mea", a declarat Heather. Sursa:Ziua.ro

Un sofer crestin nu conduce un autobuz... ateu

Un sofer de autobuz crestin a refuzat sa conduca un vehicul pe care era inscriptionat sloganul "Probabil nu exista Dumnezeu. Nu mai fi ingrijorat si bucura-te de viata".

Ron Heather, din Southampton, a plecat de la lucru, in timpul turei, in semn de protest. Autobuzele britanice au fost decorate cu astfel de mesaje, ce fac parte dintr-o campanie publicitara, la inceputul lunii, anunta BBC.

"Ma pregateam sa urc in autobuz, dar mi-a sarit in ochi un cuvant, iar cand am citit tot mesajul m-am socat", spune soferul despre prima sa reactie. "Am simtit ca nu pot conduce acel autobuz, le-am spus sefilor mei, iar cand ei mi-au spus ca nu au alt autobuz, am plecat acasa", a completat Heather.

"Ca si companie, il intelegem pe domnul Hather si ii respectam credinta, astfel incat vom face tot posibilul ca pe viitor sa ii fie repartizate masini pe care nu sunt inscrisuri publicitare", a fost replica companiei pentru care lucreaza Heather. Sursa: citynews.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm ca înainte de a vă expedia mesajul să vă alegeți un nume pentru a nu crea confuzii în dezbateri. Mulțumim pentru înțelegere.
Dacă nu aveți de spus nimic constructiv, nu scrieți. Nu vor fi publicate comentarii lipsite de sens sau în care sunt atacate organizații naționaliste și membri ai acestora.
„Fiecare va trebui să știe că pentru atitudinea sa va răspunde. Nu poate trăi pe lume o nație dispusă la toate părerile, la toate atitudinile...”