Nu eşti învins decât dacă refuzi lupta. – Mircea Eliade

luni, 8 iunie 2009

Gigi Becali despre Robert Turcescu: "I-am dat spaga 20.000 de Euro si i-am spus ca-l iau la picioare"

Cum a luat Turcescu spaga 20.000 de euro de la Becali si a fost apoi iertat de dragul unei persoane

Ajuns in studioul OTV cu Vadim Tudor, Gigi Becali a confirmat o dezvaluire mai veche, de data aceasta oferind nume si detalii precise:

"Robert Turcescu a venit la mine sa-mi spuna ca face un CD cu Fundatia Gojdu, ca stie ca sunt patriot si sa-l sponsorizez eu, pe societatea lui. A luat vreo doua interviuri la Budapesta, vreo doua la Bucuresti - cat puteau sa-l coste? Hai sa spunem vreo trei-patru mii de euro cu totul. Cat credeti ca mi-a cerut? 24.000 de euro! A venit la mine - eram la biroul meu de la Marriott - s-a rugat de mine, ca isi ia casa, ca nu stiu ce... si i-am dat. Spaga! Ia ma, cu 20.000 mai mult! Da' sa stii ca te iau la picioare. I-am zis: pleaca de-aici ca te iau la picioare! Dupa care, tot el cu coada sus. La Realitatea ma tot injura. Si-atunci i-am zis: ia da' ma tu banii aia inapoi... Si fugea de mine. Si-atunci, o persoana pe care o respect l-a scapat. A venit Aurelian Pavelesuc la mine si m-a rugat din partea persoanei pe care o respect foarte mult sa-l iert. Este o persoana ca mine... ma-ntelegeti, cu bani. Nu vrea sa dau nume. Si i-am zis lui Pavelescu: ma, dar atunci sa scoata el din buzunar 20.000 sa plateasca pentru Turcescu. Da' pentru ca-l respect prea mult l-am iertat pe Turcescu, pentru persoana asta, si pot sa spun si cine e: patronul lui!

Si m-a zis Giovanni (Becali): ma' ziaristii astia care iau spaga stii de ce-si permit atata, sa ne si injure dupa? Pentru ca se bazeaza pe onoarea noastra de machedoni, ca n-o sa spunem. Na, ca m-am saturat. Ei iau spaga si eu sa raman injurat! Asta-i Turcescu!

Si mai e un caz: un ziarist-scriitor, mai in varsta - nu vreau sa dau nume - care a venit la mine la Palat si mi-a zis: Domnule Becali, eu am niste probleme de sanatate si as vrea sa va rog sa fiti tutorele copilului meu, daca o fi ceva, ca va respect foarte mult I-am spus: da, domnule, nici o problema, va dati seama - un copil! I-am dat si vreo 5000 de euro, de medicamente. Eh, si, cand eram in inchisoare ce facea: ma injura la Realitatea! Cum sunt domnilor oamenii astia, ca nu inteleg! Acum vrea sa fiu tutorele copilului lui, ii dau si bani de medicamente si dupa aia ma injura. Unde mai este onoarea in Romania?" sursa: http://victor-roncea.blogspot.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm ca înainte de a vă expedia mesajul să vă alegeți un nume pentru a nu crea confuzii în dezbateri. Mulțumim pentru înțelegere.
Dacă nu aveți de spus nimic constructiv, nu scrieți. Nu vor fi publicate comentarii lipsite de sens sau în care sunt atacate organizații naționaliste și membri ai acestora.
„Fiecare va trebui să știe că pentru atitudinea sa va răspunde. Nu poate trăi pe lume o nație dispusă la toate părerile, la toate atitudinile...”