Nu eşti învins decât dacă refuzi lupta. – Mircea Eliade

miercuri, 25 noiembrie 2009

Intalnire de taina: Patriciu, Teodor Melescanu, Adrian Nastase si Sorin Rosca Stanescu


Theodor Melescanu: Am discutat cu domnul Patriciu despre strategia economica



Theodor Melescanu, Adrian Nastase si Sorin Rosca Stanescu s-au intalnit luni cu Dinu Patriciu la fundatia acestuia, scrie Academia Catavencu in editia online. Contactat de HotNews.ro, vicepresedintele PNL, Teodor Melescanu a confirmat intalnirea si a declarat ca a discutat masuri si strategii economice care ar urma sa fie aplicate in viitorul Guvern al Romaniei. Adrian Nastase a refuzat vorbeasca despre continutul discutiei, motivand ca a fost o intalnire privata iar Sorin Rosca Stanescu calificat intrebarea drept impertinenta.

Melescanu spune ca nu isi aduce aminte care intalnire cu Dinu Patriciu si, initial, neaga ca s-ar fi vazut cu omul de afaceri. La precizarea ca fotografii de la Acdemia Catavencu l-au surprins luni, 23 noiembrie, la sediul fundatiei Dinu Patriciu, Melescanu confirma intrevederea, precizand ca a avut o intalnire in particular cu omul de afaceri si nu in prezenta lui Adrian Nastase sau Rosca-Stanescu: "Nu am avut nici o intalnire ....aaa va referiti la intalnirea de la fundatie. Da, m-am intalnit cu domnul Patriciu. Intalnirea de la Fundatie a fost tete-a-tete cu Dinu Patriciu, ceilalti pe care i-au fotografiat nu au fost prezenti. Trebuie sa se vada ora cand au fost fotografiati, dar eu nu am participat la o discutie impreuna cu acestia, ci doar cu Dinu Patriciu."



Melescanu spune ca nu are informatii privind o posibila nominalizare a lui Adrian Nastase pentru functia de premier. Vicepresedintele PNL declara ca la intalnirea cu omul de afaceri a discutat despre masurile si startegia economica care sa o aplice PNL in viitorul Guvern: "Cine sa faca nominalizarea asta? Eu? Patriciu? Nici pomeneala. Nici vorba, nu stiu de unde a scos lumea asta. Lumea are o impresie total falsa. Nu se discuta nici cu imparteli, nici cu ministri. Nu stiu, eu nu am participat la astfel de discutii. Nu am avut o discutie in acest sens, nu s-a discutat despre Adrian Nastase.



Pozitia noastra a fost foarte clara, il sustinem pe domnul Klaus Johannis si am discutat cu domnul Patriciu cam care ar fi perspectivele in timp, si ma refer aici la strategia economica pe care trebuie sa o punem in aplicare, un program pe ecomic cu masuri foarte urgente, cum am putea sa le adoptam cat mai repede. Da, am discutat cu Dinu Patriciu ce strategie si program economic sa aplicam pe viitor, este vorba de masuri anti- criza".

Adrian Nastase a confirmat intalnirea cu Dinu Patriciu, dar a refuzat sa dea detalii. La intrebarea daca s-a discutat despre o eventuala functie de premier, Nastase a negat categoric: "M-am intalnit cu domnul Patriciu pentru ca este un bun prieten de-al meu. A fost o discutie privata, ca intre prieteni. Nu mi s-a propus sa fiu premier, intalnirea nu a avut nici o legatura cu acest subiect. Nu mi s-a propus nici acum, nici inaintea intalnirii sa fiu nominalizat premier. Avem deja o alianta centrata pe sustinerea domnului Johannis si ambele partide au cazut la intelegere in acest sens. Deocamdata, ambele partide se concentreaza pe campania din turul doi, ca Mircea Geoana sa obtina functia de presedinte. Problema este Traian Basescu si trebuie sa-l impiedicam sa ajunga presedinte. O eventuala propunere a mea dupa Klaus Johannis este o poveste SF. Trebuie sa ne concentram pe lucruri concrete, nu pe eventuale nominalizari dupa activitatea domnul Johannis."

Sorin Rosca Stanescu a refuzat sa raspunda. "Este o intrebare absolut impertinenta. Nici eu, nici Patriciu nu suntem functionari publici ca sa va raspund la intrebarea asta".

Academia Catevencu a scris pe 23 noiembrie ca Dinu Patriciu a luat pranzul cu Teodor Melescanu, Sorin Rosca Stanescu si Adrian Nastase. Potrivit Academiei Catavencu, intalnirea a avut loc la intersectia strazii Herastrau cu bulevardul Mircea Eliade, mai exact la fundatia “Dinu Patriciu”.sursa: hotnews.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm ca înainte de a vă expedia mesajul să vă alegeți un nume pentru a nu crea confuzii în dezbateri. Mulțumim pentru înțelegere.
Dacă nu aveți de spus nimic constructiv, nu scrieți. Nu vor fi publicate comentarii lipsite de sens sau în care sunt atacate organizații naționaliste și membri ai acestora.
„Fiecare va trebui să știe că pentru atitudinea sa va răspunde. Nu poate trăi pe lume o nație dispusă la toate părerile, la toate atitudinile...”