Nu eşti învins decât dacă refuzi lupta. – Mircea Eliade

duminică, 18 aprilie 2010

Campionul Lucian Bute a rămas cu centura la brâu. Mr K.O. nu se dezminte! (video)

Meciul integral Lucian Bute - Edison Miranda

Boxerul român Lucian Bute l-a învins, prin KO în repriza a treia, pe columbianul Edison "Pantera" Miranda, reuşind să-şi apere, pentru a cincea oară, titlul mondial la categoria supermijlocie, versiunea IBF.
Presa internationala despre victoria lui Bute: Next, please!
"Miranda a fost zdrobit de un Lucian aflat intr-un moment fast al carierei. Putem spune doar: Next, please!" - The Sydney Morning Herald.

"Am muncit mult pentru acest meci, am luat in calcul toate posibilitatile. Am incercat inca de la inceput sa imi impun ritmul, stiam ca asta este secretul. Dupa ce am preluat controlul disputei, totul a fost usor. Am fost pregatit foarte bine si am facut orice sacrificiu ca centura sa ramana la mine. Am lovit puternic de alte doua ori inainte de KO, am stiut ca sufera din privirea lui, cu toate ca nu a vrut sa arate asta. Din aproape in aproape pregatesc fiecare lupta, totul trebuie luat pas cu pas. La final totul este deosebit cand lumea este multumita de tine si de ceea ce a vazut. Sunt deschis pentru orice confruntare"- Lucian Bute pentru HBO America.

"Am studiat foarte bine adversarul, a iesit foarte bine. Am avut doua luni de zile in Florida, iar acest lucru s-a vazut in acesta seara. Am lucrat acest upercut de stanga cu antrenorul meu, nu a fost nimic intamplator. Multumesc tuturor celor din tara care s-au trezit din nou pentru mine"- Lucian Bute (Radio Romania Actualitati).

"Obiectivul nostru a fost acesta lovitura upercut de stanga, stiind ca Miranda se lasa usor descoperit. Sunt mandru de Lucian"- Stephane Larouche, antrenor Bute (Radio Romania Actualitati).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm ca înainte de a vă expedia mesajul să vă alegeți un nume pentru a nu crea confuzii în dezbateri. Mulțumim pentru înțelegere.
Dacă nu aveți de spus nimic constructiv, nu scrieți. Nu vor fi publicate comentarii lipsite de sens sau în care sunt atacate organizații naționaliste și membri ai acestora.
„Fiecare va trebui să știe că pentru atitudinea sa va răspunde. Nu poate trăi pe lume o nație dispusă la toate părerile, la toate atitudinile...”