Greg Smith, care conducea unele operaţiuni ale Goldman Sachs în Europa, a declarat că a auzit adesea vorbindu-se, în interiorul companiei, despre prădarea clienţilor naivi, scrie BBC.
"Este cel mai toxic şi mai distructiv mediu de când sunt eu [în Goldman Sachs]", a spus Smith pentru New York Times. Goldman Sachs a anunţat că nu este de acord cu spusele lui Smith. "Nu suntem de acord cu părerile exprimate, care, spunem noi, nu reflectă felul în care noi facem afaceri", a fost reacţia unui purtător de cuvânt al Goldman Sachs.
Goldman Sachs a ajutat Grecia să-şi ascundă datoriile
Smith a adăugat că nu îi mai putea privi în ochi pe studenţii săi, ştiind în ce loc lucrează. "Mi se face rău când văd cum oamenii vorbesc despre prădarea clienţilor lor. În ultimele 12 luni, am surprins cinci directori care îi numeau "muppets" pe clienţi băncii, uneori chiar şi în emailurile interne".
Nouriel Roubini: "Goldman Sachs ar putea păşi pe urmele falimentarului MF Global"
În iulie 2010, Goldman Sachs, una dintre cele mai mari companii de holding bancar din lume, a convenit să plătească 550 milioane de dolari autorităților din SUA pentru a închide dosarul civil privind dezinformarea clienților în privința unor instrumente financiare bazate pe unele credite ipotecare. Aceasta este cea mai mare amendă aplicată vreodată unei bănci dar mulți investitori și analiști au considerat la momentul respectiv că banca a scăpat ușor.
sursa: realitatea.net
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu
Vă rugăm ca înainte de a vă expedia mesajul să vă alegeți un nume pentru a nu crea confuzii în dezbateri. Mulțumim pentru înțelegere.
Dacă nu aveți de spus nimic constructiv, nu scrieți. Nu vor fi publicate comentarii lipsite de sens sau în care sunt atacate organizații naționaliste și membri ai acestora.
„Fiecare va trebui să știe că pentru atitudinea sa va răspunde. Nu poate trăi pe lume o nație dispusă la toate părerile, la toate atitudinile...”