Nu eşti învins decât dacă refuzi lupta. – Mircea Eliade

duminică, 25 ianuarie 2009

Fidel Castro, alături de preşedintele argentinian, Cristina Kirchner (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Fidel Castro, alături de preşedintele argentinian, Cristina Kirchner (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Fostul preşedinte cubanez Fidel Castro, în vârstă de 82 de ani, a evocat pentru prima dată moartea sa, care ar putea surveni în curând, într-un articol publicat în presa locală.

Într-una dintre fotografiile în care a apărut recent alături de preşedintele argentinian, Cristina Kirchner, Fidel Castro stă în picioare, îmbrăcat în haine sport, alături de acesta.

Fotografiile care îl înfăţişează, primele publicate de la 18 noiembrie, au fost făcute de autorităţile cubaneze, care nu au permis fotografilor delegaţiei argentiniene să asiste la întrevederea dintre cei doi organizată într-un loc secret.

Întâlnirea cu preşedintele argentinian a intervenit pe fondul zvonurilor despre o agravare a stării de sănătate a lui Castro.

"Am redus Reflecţiile, aşa cum mi-am propus pentru acest an, pentru a nu deranja colegi din partid şi stat în deciziile pe care trebuie să le ia" în legătură cu criza financiară mondială, scrie fostul preşedinte cubanez.

"Mă simt bine, dar insist: nici unul dintre ei nu trebuie să se simtă implicat de eventualele Reflecţii, boala mea gravă sau moartea mea", a adăugat el, sugerând că editorialele sale, peste 150 din martie 2007, ar fi putut deranja membri ai Partidului. Sursa:mediafax.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm ca înainte de a vă expedia mesajul să vă alegeți un nume pentru a nu crea confuzii în dezbateri. Mulțumim pentru înțelegere.
Dacă nu aveți de spus nimic constructiv, nu scrieți. Nu vor fi publicate comentarii lipsite de sens sau în care sunt atacate organizații naționaliste și membri ai acestora.
„Fiecare va trebui să știe că pentru atitudinea sa va răspunde. Nu poate trăi pe lume o nație dispusă la toate părerile, la toate atitudinile...”