Nu eşti învins decât dacă refuzi lupta. – Mircea Eliade

miercuri, 13 aprilie 2011

Ţigani întorşi de la cerşit din Franţa cu buzunarele pline: „Renovez casa şi după Paşte mă duc înapoi”

Francezii au reluat acţiunile de repatriere a ţiganilor. Un avion cu 159 de ţigani a ajuns astăzi la Timişoara. Ţiganii au părăsit Franţa după ce au primit 300 de euro în mână. Chiar dacă acordarea banilor este condiţionată de rămânerea în România, ţiganii promit că se vor întoarce.
Cursa specială care i-a adus pe ţigani la Timişoara a aterizat pe aeroport în jurul orei 15.00. Rromii au ieşit din aeroport prin terminalul nou, inaugurat săptămâna trecută de ministrul Transporturilor, Anca Boagiu. „Am fost să-mi fac un control că am avut probleme la rinichi. Nu mă mai duc acuma că sunt bătrân”, a spus un ţigan originar din judeţul Bacău. Un alt ţigan, îmbrăcat bine şi în puterea vârstei, recunoaşte că a fost în Franţa la cerşit. „Făceam 50-100 de euro pe zi. Decât să stau în România pe 400 de euro, mai bine mă duc acolo şi-i fac în două zile. Am venit de Paşte, renovez casa şi pe urmă ne întoarcem”, a spus bărbatul, care a vrut să demonstreze că a dus-o bine în Franţa, a băgat mâna în buzunar şi a scos teancul cu euro.

Au vrut să încalce regula pentru bagaje
Un alt bărbat s-a întors în România cu obiectul muncii, acordeonul, la vedere şi a făcut o demonstraţie, chiar în aeroport. „Am mai şi lucrat, am mai vândut cupru, fier vechi, dar nu am furat”, a spus un alt ţigan. Ca de obicei, ţiganii s-au întors acasă cu geamantanele pline şi abia le-au putut târî spre autobuzele care i-au dus la gară. Pentru că nu îşi găsea geamantanele o femeie a vrut să se întoarcă pe poarta de ieşire pentru a-şi recupera bagajul. Oamenii de ordine din aeroport abia au putut să o ţină pe femeie şi i-au explicat că este un circuit care trebuie respectat, nu poţi intra şi ieşi pe unde vrei.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Fratilor!!!

Luati legatura cu baietii de la Romanian National Security si rugatii din partea unui bun ROMAN care lucreaza in Olanda sa DISTRUGA site-ul http://www.roemenie.com/
Site-ul mentionat este patronat de un nenorocit de olanzez care asociaza ROMANIA cu tara tiganilor

Multumesc!

ROMAN

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm ca înainte de a vă expedia mesajul să vă alegeți un nume pentru a nu crea confuzii în dezbateri. Mulțumim pentru înțelegere.
Dacă nu aveți de spus nimic constructiv, nu scrieți. Nu vor fi publicate comentarii lipsite de sens sau în care sunt atacate organizații naționaliste și membri ai acestora.
„Fiecare va trebui să știe că pentru atitudinea sa va răspunde. Nu poate trăi pe lume o nație dispusă la toate părerile, la toate atitudinile...”