Nu eşti învins decât dacă refuzi lupta. – Mircea Eliade

marți, 8 noiembrie 2011

Ăștia iar fac revoluție

Sursa: birtkenau

Spuneți ce-oți spune, mie îmi place Casapound. Mi se pare cea mai puternică mișcare din Italia la ora actuală și una dintre cele mai importante la nivel european. În ultimul timp m-am perindat pe la activitățile lor și pot să spun că m-am simțit minunat de fiecare dată. Au și ei minusurile lor, ca fiecare, dar din ce am văzut eu, plusurile atârnă mai mult la cântar.

În afară de asta, sunt de părere că, o dată ce ești naționalist și ești dintr-un motiv sau altul în străinătate, cel mai bine te aduni tot cu camarazi, chiar dacă-s străini, decât cu români de-ai tăi care n-au nimic de-a face cu politica. Eu mai degrabă am ce discuta cu băieții ăștia decât cu jegul de român care, sâmbătă noapte, într-un autobuz nocturn, era beat și s-a pișat pe geam în văzul tuturor călătorilor.

Cred că, păstrându-ți caracterul identitar, cel mai bine e să-ți ajuți camarazii din țara în care ai ajuns. Nu neapărat pe Casapound, că-mi plac mie, părerea mea e poți să-i alegi pe oricare ți se pare că au o cauză justă. Poate picul ăsta de golăneală și de veselie cu care condimentează ei politica nu e potrivit pentru oricine.

Zic așa. În primul rând sunt româncă, în al doilea rând sunt europeancă. Cauza oricăror oameni care luptă pentru neamul lor e și cauza mea.

Revenind, ăștia iară fac revoluție, nu i-ar mai sătura dumniezo. Iaca:

Împotriva agresiunii financiare, pentru întoarcerea la o economie concretă și în serviciul națiunii, împotriva oricărei încercări de vânzare a firmelor publice (precum Finmeccanica și Eni), CasaPound Italia iese în piață sâmbătă 26 noiembrie la Napoli, printr-un marș care va pleca la 16 din Piazza Carlo III. De la nord la Sud, de la Napoli la Bolzano, pentru Cpi va fi a doua manifestație națională, după aceea care în 5 martie trecut a adus în capitala Tirolului de Sud patru mii de persoane provenite din toată Italia.

Vrem să readucem în centrul scenei politice problemele reale ale țării, uitate din cauza unor dezbateri falsificate și distorsionate de interesele puterii, ale celor care abia așteaptă să pună mâna pe bogățiile țării.

Împotriva aberațiilor finanței, excesului de putere al băncilor, înșelăciunii creditelor, coșmarului patronatelor și al delocalizării, Casapound Italia cheamă la adunare pe cine crede că națiunea trebuie să revină la a fi o unitate morală, politică și economică, care se realizează integral într-un Stat al cărui primă sarcină e recucerirea suveranității și autonomiei, amenințate de interese puternice și vă invită să ieșiți pașnic în piață pentru a spune că Italia este Stat, Popor, Muncă.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm ca înainte de a vă expedia mesajul să vă alegeți un nume pentru a nu crea confuzii în dezbateri. Mulțumim pentru înțelegere.
Dacă nu aveți de spus nimic constructiv, nu scrieți. Nu vor fi publicate comentarii lipsite de sens sau în care sunt atacate organizații naționaliste și membri ai acestora.
„Fiecare va trebui să știe că pentru atitudinea sa va răspunde. Nu poate trăi pe lume o nație dispusă la toate părerile, la toate atitudinile...”