Nu eşti învins decât dacă refuzi lupta. – Mircea Eliade

joi, 15 martie 2012

Baschet: Instructorul CS Dinamo, Mihai Popescu, acuzat de afirmații rasiste la adresa a doi jucători negri

Instructorul CS Dinamo, Mihai Popescu, este acuzat de doi jucători negri ai echipei de baschet pe care o antrenează că le-ar fi adresat cuvinte rasiste.

Popescu i-ar fi jignit pe Jervaughn Johnson şi Jerel Blocker, numindu-i "maimuţe din junglă" şi "negrotei" înaintea partidei cu CSU Ploieşti (scor 66-130), într-o discuţie cu colegul lor american, alb, Paul Nelson.

"Mihai Popescu i-a spus unui coleg de-al meu că suntem nişte «maimuţe venite din junglă» şi «negrotei» şi că nu avem ce căuta acolo. Nu a avut curajul să ne-o spună în faţă. Nu voi mai continua în România, deja am plecat acasă. Vreau să văd cum se va rezolva totul" a spus Johnson, citat de Mediafax.

Jerel Blocker a refuzat să vorbească despre acest subiect.

Pe de altă parte, Popescu susţine că aceste acuze nu sunt reale. "Ce cocotieri, ce bananieri!? Nu le-am zis eu aşa ceva. Am avut o discuţie cu Paul Nelson despre cei doi, dar am zis că doar sunt nemulţumit de jocul lor. Nu a fost niciun incident. Am cerut ca cei doi să nu mai joace streetball, să joace baschet. Ei sunt plătiţi la zi, dar joacă haotic. Din informaţiile mele, Blocker a fost ieri la antrenament, Johnson s-ar putea să fi plecat pe şestache", a declarat Popescu.

Carmen Tocală, preşedinta FR de Baschet, a declarat că episodul va fi analizat și se vor lua măsuri.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm ca înainte de a vă expedia mesajul să vă alegeți un nume pentru a nu crea confuzii în dezbateri. Mulțumim pentru înțelegere.
Dacă nu aveți de spus nimic constructiv, nu scrieți. Nu vor fi publicate comentarii lipsite de sens sau în care sunt atacate organizații naționaliste și membri ai acestora.
„Fiecare va trebui să știe că pentru atitudinea sa va răspunde. Nu poate trăi pe lume o nație dispusă la toate părerile, la toate atitudinile...”