Nu eşti învins decât dacă refuzi lupta. – Mircea Eliade

miercuri, 22 mai 2013

INDUSTRIA AVORTULUI. Cine, cum şi de ce ne ucide viitorul. O privire în tabăra adversă

Prezentăm mai jos extrase dintr-un interviu cu Bernard Nathanson, un evreu ce a revenit din industria avorturilor după ce şi-a făcut o avere. Aici el explică cum întrebuinţează această industrie mijloacele mass media pentru a-şi impune mesajul.

"Eu sunt personal răspunzător pentru un număr de 75.000 de avorturi. Aceasta îmi dă legitimitatea de a vorvi cu dvs. de pe poziţia unei autorităţi în domeniu. M-am aflat printre fondatorii Asociaţiei Naţionale pentru abrogarea Legii anti-avort din SUA în 1968. Un sondaj sincer de opinie ar fi relevat că majoritatea americanilor erau atunci ostili liberalizării avortului. Totuşi, în cinci ani, noi am convins Curtea Supremă a SUA să emită decizia prin care avortul devenea legal, lucru care s-a petrecut în 1972."


"Noi am convins mass media că această cauză a legalizării avortului reprezenta o sofisticată iluminare liberală... Ştiind că un sondaj cinstit ne-ar fi fost potrivnic şi am fi pierdut cu răsunet bătălia, am inventat un sondaj fictiv. Am anunţat mass media că 60% din americani vor avort liber. Aceasta este tactica minciunii prin mass media. Cifra reală a avorturilor ilegale practicate anual în SUA era de 100.000, noi am umflat-o la 1.000.000. Tot repetând marea minciună, am ajuns să convingem publicul. Femeile care mureau în urma întreruperilor ilegale erau cca. 200-250 pe an. Noi am alimentat presa în mod constant cu cifra de 10.000. Aceste cifre false au prins rădăcini în conştiinţa americanilor, convingându-i pe mulţi că noi trebuia aă abrogăm legea anti-avort.

FII INFORMAT!

Dacă vrei să faci ceva efectiv contra răspândirii avortului în societate, atunci ai nevoie de un pachet de materiale anti-avort care te ajută să-i pui la punct în discuţii pe cei mai pregătiţi şi aroganţi socialişti promotori ai avortului. Vizitează saitul Pro-Vita Bucureşti şi solicită materiale şi îndrumări la adresele de contact. Vei primi materiale referitoare la variatele proceduri de executare a avortului, la minciunile inamicului şi câteva fotografii cutremurătoare cu bebeluşi asasinaţi prin avort, imagini capabile să mişte până şi inimile celor mai înverşunaţi partizani ai avortului! Fii informat! Luptă neîncetat!

LUPTĂ NEÎNCETAT!

1 comentarii:

constantin movila spunea...

Cand mijloacele mass media or sa fie trase la raspundere in fata instantei de judecata pentru toate minciunile, atunci nu se vor mai repeta astfel de acte cu carater dezinformant!

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm ca înainte de a vă expedia mesajul să vă alegeți un nume pentru a nu crea confuzii în dezbateri. Mulțumim pentru înțelegere.
Dacă nu aveți de spus nimic constructiv, nu scrieți. Nu vor fi publicate comentarii lipsite de sens sau în care sunt atacate organizații naționaliste și membri ai acestora.
„Fiecare va trebui să știe că pentru atitudinea sa va răspunde. Nu poate trăi pe lume o nație dispusă la toate părerile, la toate atitudinile...”