Nu eşti învins decât dacă refuzi lupta. – Mircea Eliade

vineri, 18 noiembrie 2011

LA PRIMĂRIA TIMIŞOARA: Afacerist trimis la fata lu' tata: „Uite, fata mea e notar stagiar, e tânără. Te rog, dacă nu ai alte obligaţii, vinde apartamentele prin ea"

Patronul firmei Italrom, Sorin Neagoe, continuă dezvăluirile incendiare legate de primărie, de această dată implicându-l direct pe secretarul Ioan Cojocari, care l-ar fi rugat să vândă apartamentele construite prin biroul notarial al fiicei sale.

Omul de afaceri Sorin Neagoe a condus un adevărat „imperiu” imobiliar. Societatea condusă de el a construit sute de apartemente vândute pe bandă rulantă. Totul s-a năruit în momentul în care omul de afaceri a cumpărat de la baştanul Ionelaş Cârpaci un teren luat cu acte false de la Primăria Timişoara.
Constructorul susţine că vina le aparţine celor de la primărie, care i-au dat mână liberă să contruiască pe terenul ei, iar apoi l-a blocat, intrând în insolvenţă. Neagoe a organizat o conferinţă de presă în care a încercat să îşi exprime punctul de vedere.

„Fata mea este notar”

Neagoe susţine că secretarul Primăriei Timişoara, Ioan Cojocari, l-a rugat să facă tranzacţiile prin cabinetul notarial al fiicei sale, Paula Cojocari. „Domnul Cojocari mi-a zis: «Domnul Neagoe, uite, fata mea e notar stagiar, e tânără. Te rog, dacă nu ai nişte obligaţii la alţi notari, fă vânzările prin ea că nu îţi ia mai mult decât în alte locuri». De atunci am vândut prin ea cel puţin 30 de apartamente. Am considerat că prin asta l-am ajutat cu ce am putut, fără să afectez interesele firmei”, a declarat Neagoe.


„Nu îmi puneţi puşca la spate”

Acesta a mărturisit că a legalizat actele la notarul Paula Cojocari pentru a avea „un om, nu care să mă ajute, dar care măcar să nu îmi pună beţe în roate”. Un al motiv pentru care Neagoe susţine că a apelat la serviciile Paulei Cojocari este faptul că aceasta are un cabinet modern şi este tânără. "Mi-au plăcut lucrurile moderne şi să încurajez tinerii", a spus Neagoe. Înainte de a face aceste dezvăluiri, Sorin Neagoe a spus că nu vrea să dea nume, dar a precizat că unul din primii patru oameni din primărie i-a solicitat două apartamente în schimbul deblocării unui proiect. „Mi-a spus că l-am mai ajutat cu nişte treburi, dar sunt minore şi, pentru a încerca rezolvarea problemei, ar trebui să dau două apartamente dintr-un bloc construit pe Dorobanţi”, a spus Neagoe.

Întrebat dacă „ajutorul minor” la care se referea personajul din primărie a constat în încheierea actelor notariale la Paula Cojocari, Neagoe a răspuns bâlbâit. „Nu îmi puneţi puşca la spate. Anumite persoane au fost în 40 de chestii penale, de toate au scăpat.Vreţi să mai am încă un duşman?”, a spus omul de afaceri. Ioan Cojocari a spus că nu ştie nimic de proiectul blocat al lui Neagoe, dar a vorbit şi despre relaţia Paula Cojocari-Italrom. „Eu nu l-am rugat nimic. Sunt treburi colaterale. Paula se cunoştea bine cu fiul dânsului. Nu l-am avantajat cu nimic. Nu am făcut nimic altceva decât ce este legal”, a spus secretarul.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Mariana
Acelasi lucru, al mafiei imobiliare,ni se intimpla si noua! Amintrat intr-un proces de mostenire si am intrat in mafia notarilor, avocatilor, politistilor, care in loc sa te ajute pentru aflarea adevarului, te sfatuiesc sa te opresti ca "va pirdeti timpul si banii"!

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm ca înainte de a vă expedia mesajul să vă alegeți un nume pentru a nu crea confuzii în dezbateri. Mulțumim pentru înțelegere.
Dacă nu aveți de spus nimic constructiv, nu scrieți. Nu vor fi publicate comentarii lipsite de sens sau în care sunt atacate organizații naționaliste și membri ai acestora.
„Fiecare va trebui să știe că pentru atitudinea sa va răspunde. Nu poate trăi pe lume o nație dispusă la toate părerile, la toate atitudinile...”