Nu eşti învins decât dacă refuzi lupta. – Mircea Eliade

vineri, 11 februarie 2011

Un tânăr bucureştean stă legat în lanţuri ca să renunţe la etnobotanice VIDEO

Preferă să stea în lanţuri, decât să se drogheze. Este calvarul pe care-l îndură, conştient, un tânăr bucureştean ajuns la limita dintre viaţă şi moarte din cauza consumului de etnobotanice. Fratele tânărului a murit, tot din cauza drogurilor.
Consumul tot mai frecvent de plante etnobotanice creează disperare în rândul a mii de familii din România. Mihai, în vârstă de doar 24 de ani, din Bucureşti, a ajuns să fie legat în lanţuri de propria mamă pentru a-i salva viaţa.


Pentru Mihai totul a început în urmă cu câţiva ani. "M-am dus cu nişte priteni într-o seară, nu aveam ce să facem, şi am trecut pe la Lizeanu. Am auzit de la nişte băieţi şi am încercat. Prima oară am tras pe nas câteva luni, după aia ne-am injectat", a povestit tânărul.

Apoi a urmat calvarul. De la o zi la alta îşi dorea tot mai mult. A ajuns să treacă prin stări care acum îl îngrozesc doar când şi le aminteşte. "Ai impresia că se mişcă totul. Aveam impresia că se face gaură prin perete şi se mişca, şi prin ea trage se trage cu pistolu şi îmi era frică să pun capul pe pernă", a mai spus băiatul.

De la o simplă distracţie, la dependenţă este doar un pas, spune Mihai. "Ajungi foarte repede la dependenţă. Nu am cum să vă explic. Într-o fracţiune de secundă. Tragi odată, tragi de două ori, a treia oară o ai pe creier", explică tânărul.

Disperată, mama a decis să-l lege în lanţuri pe Mihai. Iar el a acceptat, pentru că este singura cale de a-şi salva viaţa. "Simt o siguranţă foarte mare atunci când ştiu că sunt legat de calorifer. Pentru că ştiu 100% că dacă mă duc afară, ori mor, ori mă duc la puscărie, că mi se pare ceva şi poate dau la unu în cap", a adăugat acesta.

Încă în sevraj, Mihai îi sfătuişte pe tineri să se ferească de orice fel de droguri.

"Aş dori la toată lumea să nu încerce aşa ceva, pentru că este moarte sigură. Nici cocaina, nici heroina, niciun drog de pe faţa pământului nu sunt mai periculose ca etnobotanicele", a conchis Mihai.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vă rugăm ca înainte de a vă expedia mesajul să vă alegeți un nume pentru a nu crea confuzii în dezbateri. Mulțumim pentru înțelegere.
Dacă nu aveți de spus nimic constructiv, nu scrieți. Nu vor fi publicate comentarii lipsite de sens sau în care sunt atacate organizații naționaliste și membri ai acestora.
„Fiecare va trebui să știe că pentru atitudinea sa va răspunde. Nu poate trăi pe lume o nație dispusă la toate părerile, la toate atitudinile...”